неділя, 1 травня 2022 р.

Поради для батьків на тему: «Як зберегти здоровя»

 

Поради для батьків

на тему:

«Як зберегти здоровя»

ПІДГОТУВАЛА:

Асистент ВИХОВАТЕЛя  Погребняк Т.В.

 

Консультація для батьків: Щоб здоров'я зберегти, навчися його цінувати»

      У сучасному світі, коли навколо маленької людини стільки спокус, тільки батьки здатні і повинні захистити його від шкідливих звичок, неправильного харчування, пасивного, малорухливого способу життя та інших небезпечних факторів скорочуючих людське життя. Якщо ви, батьки зараз приділите достатньо уваги здоров’ю своєї дитини, то в майбутньому він обовзково оцінить вашу турботу і увагу про нього, він назавжди буде вам вдячний за найважливіший подарунок у житті кожної людини здоров’я...

 Шановні батьки не забувайте, що ключ до успіху в зміцненні і збереженні здоров,я вашої дитини - в розумному фізичному, інтелектуально-особистісному розвитку. Оздоровлення малюка має включати в себе різні компоненти, сукупність яких можна назвати як «здоровий спосіб життя» дитини. Здоров’я дитини забезпечується за допомогою організації здорового способу життя, компонентами якого є: - фізичне здоров,я дитини (загартовування, правильне харчування, режим дня, гімнастика, рухливі ігри, особиста гігієна та ін..) - психологічне здоров,я дитини (інтерес, бажання, потреби, емоційний комфорт) - соціальне здоров,я (поведінка, спілкування, досвід, практика) - моральне здоров’я (здоровий спосіб життя, дружба, доброзичливість, співробітництво) - інтелектуальне здоров,я (навички, знання, здібності, вміння)

Ось ці всі компоненти потрібно внести в життя дитини, щоб зберегти і зміцнити здоров’я малюка. Раціональна організація рухової активності - важлива умова для росту і розвитку дитячого організму, адже чим активніше працюють м,язи, тим більш життєздатний чоловік. Навантажуючи м’язову систему ми не тільки виховуємо дитину сильним і спритним, а й розвиваємо його внутрішні органи, серце, легені, таким чином напружена робота скелетно-мязової система веде до вдосконалення всіх органів і систем, робить організм дитини особливо міцним, а головне здоровим. Приділіть увагу психічному здоров’ю - адже щаслива той дитина, якій комфортно і затишно.

Режим дня дитини, повинен бути стабільним, гнучким і динамічним, повинен передбачати різноманітну діяльність дитини з урахуванням стану здоров’я дітей та вікових особливостей. Батьки та педагоги ми не повинні забувати, що потрібно створювати такі умови, які б задовольняли дитячу цікавість. У дітей має бути насичене різними подіями життя! І тоді вашому малюкові часу хворіти просто не буде ...                  

Обов’язково потрібно приділити увагу ефективному загартовуванню, в шкірі дитини закладено величезну кількість нервових закінчень, вплив на них благотворно вплинуть на всю нервову систему, а через неї і на всі органи. Загартовування допоможе поліпшити діяльність нервової системи, серця, обмін речовин, апетит, організм дитини адаптується до навколишнього оточення, підвищиться опірність до захворювань.

 Спорт має стати невід,ємною частиною будь-якої людини піклуючогося про своє здоров,я, тому малюк повинен бачити приклад батьків, не варто цілий день проводити за компютером або телевізором, а краще погуляйте з дитиною, покатайтеся на велосипеді, або лижах, при нормальному стані дитини можна визначити в спортивну секцію, танці, хокей - все залежить від потреб і бажання батьків і дитини.

Головне потрібно памятати, щоб ви не вибрали, важливе завдання - підтримувати дитячий організм в нормальному фізичному стані і зберігати здоров,я малюка. Турбота про розвиток і здоров,я дитини починається з організації здорового способу життя, як у сім,ї, так і в дитячому саду. Адже здорова дитина сьогодні – наше успішне завтра!

Немає коментарів:

Дописати коментар